لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
22 اردیبهشت 1403
لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

قرار است به زودی داروی ترایتیس شرکت اکتوورکو عرضه شود.

به گزارش گروه دارویی اکتوور؛ قرار است به زودی داروی ترایتیس شرکت اکتوورکو در دسترس پزشکان و بیماران قرار گیرد. ترایتیس، یک داروی خوراکی ترکیبی دیابت است که برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ استفاده می شود. این دارو ترکیبی از متفورمین، امپاگلیفلوزین و لیناگلیپتین است که با سه مکانیسم اثر متفاوت، قند خون را کاهش می‌دهد.

 

همواره آمارهای متفاوتی از مبتلایان دیابت در کشور منتشر می‌شود. حداقل 11 درصد جمعیت بالای 20 سال کشور از بیماری دیابت رنج می‌برند و نزدیک به نیمی از این مبتلایان از این بیماری خود آگاه نیستند.

 

امروزه، استفاده از داروهای ترکیبی با کمترین تعداد قرص مصرفی در روز و با اثربخشی بالا، تحولی بزرگ در کنترل بیماری دیابت ایجاد کرده و موجب موفقیت درمانی می شوند. امپاگلیفلوزین موجود در این قرص با کاهش مرگ و میر ناشی از عوارض بیماری‌های قلبی-عروقی، نارسایی قلبی یا بیماری‌های کلیوی دیابتی همراه است. مصرف این دارو در افراد دیابتی می‌تواند ریسک مشکلات مربوط به نارسایی قلب و عروق و کلیه را کاهش دهد.

 

این بخشی از خدمات گروه دارویی اکتوورکو برای مقابله با بیماری دیابت است. پیش از این نیز اکتوورکو توانسته بود با تولید داروهایی از جمله گلوکوفاژ، امپاور، امپاور پلاس، دیپتا، دیپتا پلاس، سیگومت، گلایپاور، گلوداپ، گلوداپلاس، گلوکوانس، گلیستا، گلیکوور و …، به درمان دیابت در کشور کمک کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به بخش داروهای دیابت اکتوورکو مراجعه کنید.

 

داروی ترایتیس با تکنولوژی به روز در شرکت داروسازی اکتوورکو تولید شده است و تا پایان اردیبهشت ماه در دسترس بیماران دیابتی قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو