کاشت نهال در پاسداشت درخت و طبیعت

نویسنده:
سمیرا بیگدلی
تاریخ انتشار:
15 اسفند 1402
نهاله نراقی در روز درختکاری

گروه دارویی اکتوورکو به سنت هر ساله با کاشت نهال، هفته درختکاری و منابع طبیعی را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی اکتوور، نهاله نراقی و جمعی از مدیران و همکاران به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری با آرزوی صلح، سلامتی و آرامش برای مردم ایران نهال امید را بر قلب زمین کاشتند.

گروه دارویی اکتوورکو به سنت هر ساله با کاشت نهال، هفته درختکاری و منابع طبیعی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، نهاله نراقی و جمعی از مدیران و همکاران به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری با آرزوی صلح، سلامتی و آرامش برای مردم ایران نهال امید را بر قلب زمین کاشتند.

توجه به طبیعت یکی از سنت های دیرین ایران زمین است. در ایران از دیر باز کاشتن درخت و گیاه اهمیت خاص داشته و مورد توجه بوده، چنانچه در نگاره ها و آثار باستانی درخت نماد زندگی دیده می شود. سرو به دلیل اینکه درختی همیشه سبز است همواره در ایران از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

در شرایطی که زمین با گسترش فزاینده آلاینده های زیست محیطی و تغییرات اقلیمی، روز به روز شرایط بحرانی تری را تجربه می کند، کاشت درختان به عنوان منبع تولید اکسیژن و جذب گازهای آلاینده و عاملی برای تعدیل دما، حفظ آب و خاک، تامین زیستگاه حیوانات و پرندگان و طراوت بخشیدن به شهرها، نقش مهمی در سلامت و سرزندگی انسان و سایر جانداران دارد. امری که امید می رود با مسوولیت شناسی و توجه فرد فرد مردم بیش از پیش در کشور گسترش یابد.

باشد که همچو سرو سربلند باشید.

نهاله نراقی 

مطالب مرتبط

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران

20240417122414_HAS_0293

هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

20240417105156_M_HA2825

گزارش تصویری دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی