پیام نوروزی سرکار خانم نهاله نراقی

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
01 فروردین 1403
پیام تبریک نوروزی نهاله نراقی

به گزارش روابط عمومی شرکت اکتوورکو سرکار خانم نهاله نراقی طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال 1403 را تبریک و شادباش گفتند.

 

پیام نوروزی سرکار خانم نهاله نراقی

بهار طبیعت و نوروز باستانی، مجالی دل انگیز برای تازه شدن جان ها و تحول دلهاست. بهانه‌ای برای زدودن هر چه کهنگی و سکون از روان و فرصتی برای دوباره دیدن و بهتر زیستن.
نوروز، دیرینه‌ای که به رغم کهنسالی، رویش و جوانی را به همگان هدیه می کند و غبار خستگی و پژمردگی را از پیرامون خود میزداید، امسال در تلاقی مبارکش با ماه میهمانی خدا، نویدبخش سالی پر خیر و برکت است.

خدای بزرگ را شاکرم که به لطف بی حدش در سالی که پشت سر گذاشتیم در مسیر مقدس خدمت به سلامت و درمان بیماران، توفیقات و دستاوردهای بزرگی داشتیم و امید که در سال جدید نیز بتوانیم با توانی مضاعف در مسیر ارتقای تواید، اشتغال آفرینی و توسعه صنعت داروسازی کشور گام برداریم.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از کوشش‌های خستگی ناپذیر فردفرد اعضای خانواده پرتلاش اکتوورکو در سال گذشته و تبریک حلول سال ۱۴۰۳ خورشیدی و عید سعید نوروز خدمت عموم همکاران و خانواده های محترم ایشان و تمامی هموطنان گرامی، امیدوارم سال جدید برای همگان، سالی سرشار از صلح و سلامتی، خیر و برکت، شادکامی و موفقیت باشد و با همت و دانش و تجربه همکاران شاهد دستاوردهای هر چه بیشتر در مسیر تامین نیازهای دارویی کشور باشیم.

مطالب مرتبط

پیام نهاله نراقی به مناسبت روز جهانی کارگر

گرامی‌داشت روز جهانی کارگر

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران

20240417122414_HAS_0293

هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی