پیام نوروزی سرکار خانم نهاله نراقی

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
01 فروردین 1403
پیام تبریک نوروزی نهاله نراقی

به گزارش روابط عمومی شرکت اکتوورکو سرکار خانم نهاله نراقی طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال 1403 را تبریک و شادباش گفتند.

 

پیام نوروزی سرکار خانم نهاله نراقی

بهار طبیعت و نوروز باستانی، مجالی دل انگیز برای تازه شدن جان ها و تحول دلهاست. بهانه‌ای برای زدودن هر چه کهنگی و سکون از روان و فرصتی برای دوباره دیدن و بهتر زیستن.
نوروز، دیرینه‌ای که به رغم کهنسالی، رویش و جوانی را به همگان هدیه می کند و غبار خستگی و پژمردگی را از پیرامون خود میزداید، امسال در تلاقی مبارکش با ماه میهمانی خدا، نویدبخش سالی پر خیر و برکت است.

خدای بزرگ را شاکرم که به لطف بی حدش در سالی که پشت سر گذاشتیم در مسیر مقدس خدمت به سلامت و درمان بیماران، توفیقات و دستاوردهای بزرگی داشتیم و امید که در سال جدید نیز بتوانیم با توانی مضاعف در مسیر ارتقای تواید، اشتغال آفرینی و توسعه صنعت داروسازی کشور گام برداریم.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از کوشش‌های خستگی ناپذیر فردفرد اعضای خانواده پرتلاش اکتوورکو در سال گذشته و تبریک حلول سال ۱۴۰۳ خورشیدی و عید سعید نوروز خدمت عموم همکاران و خانواده های محترم ایشان و تمامی هموطنان گرامی، امیدوارم سال جدید برای همگان، سالی سرشار از صلح و سلامتی، خیر و برکت، شادکامی و موفقیت باشد و با همت و دانش و تجربه همکاران شاهد دستاوردهای هر چه بیشتر در مسیر تامین نیازهای دارویی کشور باشیم.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو