هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

نویسنده:
سمیرا بیگدلی
تاریخ انتشار:
29 فروردین 1403
20240417122414_HAS_0293

دکتر کیا گفت: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ دکتر رکسانا کیا، مدیرعامل شرکت نکسوس زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور با اشاره به خدمات جدید این شرکت بیان کرد: در حال حاضر شرکت نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی تولید و در بازار عرضه شود. وی در ادامه از کیفیت مواد اولیه داخلی ابراز رضایت کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مواد اولیه موردنیاز ما توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. علاوه‌بر این موضوع، برنامه‌ریزی جهت تولید مکمل‌های تخصصی، تنوع محصولات تولیدی، افزایش تیراژ تولید و اشتغال زایی از جمله برنامه های اخیر شرکت نکسوس بوده است. دکتر کیا تصریح کرد: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. همچنین برنامه‌‌ریزی هایی انجام شده تا در حوزه صادرات ورود پیدا کنیم. مدیرعامل شرکت نکسوس در پایان با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنند و امکان تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.

دکتر کیا گفت: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ دکتر رکسانا کیا، مدیرعامل شرکت نکسوس زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور با اشاره به خدمات جدید این شرکت بیان کرد: در حال حاضر شرکت نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی تولید و در بازار عرضه شود.

وی در ادامه از کیفیت مواد اولیه داخلی ابراز رضایت کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مواد اولیه موردنیاز ما توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. علاوه‌بر این موضوع، برنامه‌ریزی جهت تولید مکمل‌های تخصصی، تنوع محصولات تولیدی، افزایش تیراژ تولید و اشتغال زایی از جمله برنامه های اخیر شرکت نکسوس بوده است.

دکتر کیا تصریح کرد: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. همچنین برنامه‌‌ریزی هایی انجام شده تا در حوزه صادرات ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت نکسوس در پایان با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنند و امکان تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.

مطالب مرتبط

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران

20240417122414_HAS_0293

هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

20240417105156_M_HA2825

گزارش تصویری دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی