حضور هلدینگ دارویی اکتوور در پنجمین نمایشگاه فارمکس

نویسنده:
تاریخ انتشار:
06 شهریور 1402
4R4A0607

پنجمین نمایشگاه فارمکس  خاورمیانه در مرکز نمایشگاهی ایران مال تهران، از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ و هم‌زمان با روز داروساز و روز پزشک برگزار شد.

پنجمین نمایشگاه فارمکس  خاورمیانه در مرکز نمایشگاهی ایران مال تهران، از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ و هم‌زمان با روز داروساز و روز پزشک برگزار شد.

نمایشگاه فارمکس امسال با شعار «فعالین داروسازی کشور در زیر یک سقف» با حضور تولیدکنندگان مواد اولیه، سرمایه‌گذاران، داروسازان تا صنایع وابسته مانند چاپ و بسته‌بندی را گرد هم آورده است. این رویداد بین‌المللی، فرصت‌های کسب و کار در حوزه داروسازی را برای فعالان صنایع اصلی و صنایع وابسته، ارتقا داده و به رشد و پویایی شرکت‌های داخلی کمک می‌کند.

هلدینگ اکتوور در دو شاخه دارویی وغذایی فعال بوده و مجموعا با بیش از 5000 نفر نیروی انسانی در ده مجموعه مختلف فعالیت می کند. در حال حاضر اکتوور، دارای 5 شرکت تولیدی فعال در حوزه دارو است:

_  شرکت داروسازی اکتوورکو

_ شرکت داروسازی آتی­فارمد

_ شرکت داروسازی اکتروخاورمیانه

_ شرکت داروسازی البرز زاگرس

_ شرکت دارویی اکتوبیوکم

اکتووردر 15 حوزه‌ی درمانی و با دارابودن بیش از 320 محصول دارویی، با لحاظ بالاترین استانداردهای مورد تایید سازمان های داخلی و بین المللی، تاکنون توانسته در تولید و تامین دارو با کسب افتخارات فراوان، بزرگترین و با سابقه ترین گروه خصوصی دارویی در ایران و خاورمیانه را تشکیل دهد. گروه دارویی اکتوور با هدف تولید و تأمین نیاز دارویی بیماران ایرانی در دستیابی به بهترین کیفیت، در رده جهانی، پایه‌گذاری شده است و همواره یکی از شرکت های پیشرو، در تولید بهترین داروهای بازار ایران و منطقه است.

مطالب مرتبط

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

پیام نهاله نراقی به مناسبت روز جهانی کارگر

گرامی‌داشت روز جهانی کارگر

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران