ارسال محموله کمک دارویی – غذایی هلدینگ اکتوورکو به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
23 اسفند 1402
ارسال محموله کمک دارویی - غذایی هلدینگ اکتوورکو به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

محموله کمک‌های اهدایی هلدینگ اکتوورکو و خیریه دکتر نراقی شامل مواد غذایی و اقلام مختلف دارویی به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور ارسال شد.

محموله کمک‌های اهدایی هلدینگ اکتوورکو و خیریه دکتر نراقی شامل مواد غذایی و اقلام مختلف دارویی به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی گروه دارویی اکتوورکو در پی سیل گسترده در استان سیستان و بلوچستان که خسارات سنگینی به شهرها و روستاهای مختلف استان وارد کرد، بنیاد خیریه دکتر مصطفی نراقی که در راستای مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه گروه اکتوورکو در حوزه خدمات آموزشی، درمانی و معیشتی فعالیت دارد با ارسال یک محموله شامل مواد غذایی خشک اهدایی شرکت آماده لذیذ از قبیل انواع ویفر، بیسکویت و نودالیت که در شرایط بحرانی منطقه به سهولت قابل مصرف است و همچنین محموله‌ای شامل اقلام دارویی مختلف اهدایی شرکت دارویی اکتوورکو به یاری ساکنان منطقه سیل زده آمد.

سیل اخیر در سیستان و بلوچستان بیش از هزار روستا و شهرهای مختلف در ۱۶ شهرستان استان را درگیر آب گرفتگی کرد و زندگی ۴۰۰ هزار نفر را با بحران مواجه کرد.

در حوزه کشاورزی نیز بیش از ۱۸ هزار هکتار اراضی زراعی آبی، ۱۹۰۰ هکتار اراضی باغی، ۲۰۰ واحد گلخانه، ۳۰۰ واحد دامداری روستایی و عشایری، ۲۷۰ حلقه چاه، ۱۰۰ کیلومتر راه بین مزارع و ۸۰ بند و سازه آبخیزداری آسیب دیدند.

مطالب مرتبط

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران

20240417122414_HAS_0293

هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

20240417105156_M_HA2825

گزارش تصویری دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی