یک نشست متفاوت برای متخصصان قلب

نویسنده:
اکتوور
تاریخ انتشار:
15 مهر 1398
32

به مناسبت روز جهانی قلب، سمپوزیوم یک روزه‌ای به میزبانی شرکت داروسازی اکتوور با هماهنگی فدراسیون جهانی قلب و همراهی انجمن‌های تخصصی قلب و عروق ایران و با حضور بیش از 150 نفر از پزشکان و متخصصین قلب و عروق برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اکتوورکو، محور اصلی این نشست بر مباحث اخلاق پزشکی و ضرورت تمرکز پزشکان بر دوری بیماران از عادت های مضر برای قلب متمرکز بود. دکتر فریدون نوحی رئیس انجمن قلب ایران در آغاز این مراسم، هدف‌گذاری شعار امسال روز جهانی قلب را آگاهی بخشی و جلب مشارکت همگانی در دستیابی به سلامت قلبی برای آحاد جامعه عنوان کرد. دکتر آذرخش مکری روانپزشک نیز در این برنامه تصریح کرد: از آنجایی که چاقی یکی از عوامل موثر در بروز بیماری‌های قلبی است، باید اعتراف کنیم که ترک اعتیاد به مواد غذایی چاق‌کننده، دشوارتر از ترک اعتیاد به مواد مخدر است.    در ادامه این برنامه هفت سخنرانی علمی انگیزشی توسط متخصصین مطرح قلب و عروق، روانپزشکی، غدد و متابولیسم و گوارش ارائه شد. منبع: فانا

به مناسبت روز جهانی قلب، سمپوزیوم یک روزه‌ای به میزبانی شرکت داروسازی اکتوور با هماهنگی فدراسیون جهانی قلب و همراهی انجمن‌های تخصصی قلب و عروق ایران و با حضور بیش از 150 نفر از پزشکان و متخصصین قلب و عروق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اکتوورکو، محور اصلی این نشست بر مباحث اخلاق پزشکی و ضرورت تمرکز پزشکان بر دوری بیماران از عادت های مضر برای قلب متمرکز بود.


دکتر فریدون نوحی رئیس انجمن قلب ایران در آغاز این مراسم، هدف‌گذاری شعار امسال روز جهانی قلب را آگاهی بخشی و جلب مشارکت همگانی در دستیابی به سلامت قلبی برای آحاد جامعه عنوان کرد.

دکتر آذرخش مکری روانپزشک نیز در این برنامه تصریح کرد: از آنجایی که چاقی یکی از عوامل موثر در بروز بیماری‌های قلبی است، باید اعتراف کنیم که ترک اعتیاد به مواد غذایی چاق‌کننده، دشوارتر از ترک اعتیاد به مواد مخدر است.   

در ادامه این برنامه هفت سخنرانی علمی انگیزشی توسط متخصصین مطرح قلب و عروق، روانپزشکی، غدد و متابولیسم و گوارش ارائه شد.

منبع: فانا

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو