چهار دستاورد بزرگ

نویسنده:
اکتوور
تاریخ انتشار:
02 اسفند 1398
30

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست   با تاییدات خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه و پرثمر فرزندان ایران در گروه دارویی اکتوور، چهار دستاورد بزرگ در شرایط کنونی به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران خدمت به مردم بزرگوار سرزمینمان تقدیم می‌شود. امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق این خدمات مستدام باشد: ۱. داروی Oseltamivir با برند Camber ۲. داروی ترکیبی Lopinavir & Ritonavir با برند Hetero ۳. محلول ضدعفونی دست با برند Micro Zoda و در نهایت… ۴. اهدای لباس حفاظت شخصی (گان استریل) به سربازان فداکار نظام سلامت از سوی خیریه مرحوم دکتر نراقی   بر خود لازم می‌دانیم مراتب تشکر و سپاس از زحمات بی‌دریغ همکاران گرامی در وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، وزارت امورخارجه، وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی ماهان و تمام دوستان گرامی در گروه دارویی و غذایی اکتوور را داشته باشیم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

با تاییدات خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه و پرثمر فرزندان ایران در گروه دارویی اکتوور، چهار دستاورد بزرگ در شرایط کنونی به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران خدمت به مردم بزرگوار سرزمینمان تقدیم می‌شود. امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق این خدمات مستدام باشد:

۱. داروی Oseltamivir با برند Camber

۲. داروی ترکیبی Lopinavir & Ritonavir با برند Hetero

۳. محلول ضدعفونی دست با برند Micro Zoda

و در نهایت…

۴. اهدای لباس حفاظت شخصی (گان استریل) به سربازان فداکار نظام سلامت از سوی خیریه مرحوم دکتر نراقی

 

بر خود لازم می‌دانیم مراتب تشکر و سپاس از زحمات بی‌دریغ همکاران گرامی در وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، وزارت امورخارجه، وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی ماهان و تمام دوستان گرامی در گروه دارویی و غذایی اکتوور را داشته باشیم.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو