هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

نویسنده:
سمیرا بیگدلی
تاریخ انتشار:
29 فروردین 1403
20240417122414_HAS_0293

دکتر کیا گفت: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ دکتر رکسانا کیا، مدیرعامل شرکت نکسوس زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور با اشاره به خدمات جدید این شرکت بیان کرد: در حال حاضر شرکت نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی تولید و در بازار عرضه شود. وی در ادامه از کیفیت مواد اولیه داخلی ابراز رضایت کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مواد اولیه موردنیاز ما توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. علاوه‌بر این موضوع، برنامه‌ریزی جهت تولید مکمل‌های تخصصی، تنوع محصولات تولیدی، افزایش تیراژ تولید و اشتغال زایی از جمله برنامه های اخیر شرکت نکسوس بوده است. دکتر کیا تصریح کرد: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. همچنین برنامه‌‌ریزی هایی انجام شده تا در حوزه صادرات ورود پیدا کنیم. مدیرعامل شرکت نکسوس در پایان با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنند و امکان تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.

دکتر کیا گفت: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ دکتر رکسانا کیا، مدیرعامل شرکت نکسوس زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور با اشاره به خدمات جدید این شرکت بیان کرد: در حال حاضر شرکت نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی تولید و در بازار عرضه شود.

وی در ادامه از کیفیت مواد اولیه داخلی ابراز رضایت کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مواد اولیه موردنیاز ما توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. علاوه‌بر این موضوع، برنامه‌ریزی جهت تولید مکمل‌های تخصصی، تنوع محصولات تولیدی، افزایش تیراژ تولید و اشتغال زایی از جمله برنامه های اخیر شرکت نکسوس بوده است.

دکتر کیا تصریح کرد: هدف گذاری ما بر این است تا در بین 5 شرکت برتر در حوزه تولید مکمل غذایی و دارویی قرار بگیریم. همچنین برنامه‌‌ریزی هایی انجام شده تا در حوزه صادرات ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت نکسوس در پایان با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به جامعه هدف معرفی کنند و امکان تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو