رونمایی از 3 داروی جدید شرکت داروسازی اکتوور در گروه مغز و اعصاب

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
05 دی 1398
neurology Drugs

در پنجم دی ماه 1398 طی مراسمی باشکوه و با حضور بیش از 180 متخصص روانپزشکی و بیماری های مغز و اعصاب، از سه داروی جدید شرکت اکتوور به صورت رسمی رونمایی شد. این مراسم با سخنرانی سرکارخانم نهاله نراقی مدیرعامل شرکت اکتوورکو آغاز شده و در ادامه آقای دکتر جمال شمس (روانپزشک وعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، آقای دکتر فرهاد عصارزادگان (متخصص بیماری های مغز و اعصاب و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ) و آقای دکتر محمد اربابی ( روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان روزبه) به سخنرانی علمی در خصوص اهمیت این داروها و جایگاه درمانی آنها پرداختند. داروهای معرفی شده از جمله داروهای روز دنیا در درمان افسردگی های مقاوم به درمان (به ویژه در بیمارانی که با سایر داروهای ضدافسردگی دچار عوارض می شوند)، درمان نوعی از صرع در افراد بالای 4 سال، و درمان علائم روان پریشی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی و شیزوفرنی هستند. شرکت داروسازی اکتوور همواره تلاش داشته با تهیه بهترین مواد اولیه و مواد جانبی دارو، و بهره گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی و تولید در کنار دانش علمی و فنی متخصصان خود، بهترین داروها را با کیفیت جهانی و قیمت مناسب تولید کند. داروهایی که در این مراسم معرفی شدند، با تعهد همیشگی اکتوور به تأمین داروی باکیفیت تهیه شده و هم اکنون در داروخانه های سراسر کشور در دسترس پزشکان و مردم است.

در پنجم دی ماه 1398 طی مراسمی باشکوه و با حضور بیش از 180 متخصص روانپزشکی و بیماری های مغز و اعصاب، از سه داروی جدید شرکت اکتوور به صورت رسمی رونمایی شد.

این مراسم با سخنرانی سرکارخانم نهاله نراقی مدیرعامل شرکت اکتوورکو آغاز شده و در ادامه آقای دکتر جمال شمس (روانپزشک وعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، آقای دکتر فرهاد عصارزادگان (متخصص بیماری های مغز و اعصاب و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ) و آقای دکتر محمد اربابی ( روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان روزبه) به سخنرانی علمی در خصوص اهمیت این داروها و جایگاه درمانی آنها پرداختند.

داروهای معرفی شده از جمله داروهای روز دنیا در درمان افسردگی های مقاوم به درمان (به ویژه در بیمارانی که با سایر داروهای ضدافسردگی دچار عوارض می شوند)، درمان نوعی از صرع در افراد بالای 4 سال، و درمان علائم روان پریشی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی و شیزوفرنی هستند.

شرکت داروسازی اکتوور همواره تلاش داشته با تهیه بهترین مواد اولیه و مواد جانبی دارو، و بهره گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی و تولید در کنار دانش علمی و فنی متخصصان خود، بهترین داروها را با کیفیت جهانی و قیمت مناسب تولید کند.

داروهایی که در این مراسم معرفی شدند، با تعهد همیشگی اکتوور به تأمین داروی باکیفیت تهیه شده و هم اکنون در داروخانه های سراسر کشور در دسترس پزشکان و مردم است.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو