تقدیر از ایثارگران شاغل در شرکت داروسازی اکتوور

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
28 مهر 1398
13

بمناسبت اربعین حسینی، از ۱۵۰ نفر از ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت های اکتوور تقدیر و تجلیل بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد مجموعه شرکتهای اکتوور برگزار شد، از همکاران ایثارگر، آزاده و جانباز شرکت های مختلف زیرمجموعه اکتوور تجلیل گردید.در این نشست صمیمانه، نهاله نراقی، طی سخنانی ضمن تقدیر از جانفشانیها و از خود گذشتگی هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس رقم خورده، حضور ایثارگران را در مجموعه شرکت های اکتوور، مایه افتخار و سرافرازی دانست و تاکید کرد: علاوه بر آموزه های دینی، اصول انسانی و مردانگی حکم می‌کند که همه ما قدردان ایثار و از خودگذشتگی کسانی باشیم که امنیت و رفاه را برای مردم کشورمان فراهم کردند.   در این مراسم که بمناسبت اربعین حسینی برگزار شد، از ۱۵۰ نفر از ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت های اکتوور، با اهداء لوح تقدیر و کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی، تقدیر و تجلیل بعمل آمدگفتنی است مرحوم مصطفی نراقی، بنیانگذار شرکت داروسازی اکتوور، یکی از فعالان تامین دارو در دوره جنگ تحمیلی بود که با تمام توان تلاش کرد تا سنگینی مشکلات و محدودیت های بین المللی دوره جنگ تحمیلی، کاهش پیدا کند و مردم دغدغه خاطر کمتری در خصوص تهیه داروهای مورد نیاز خود داشته باشند. او که یکی از خیرین کشور شناخته می شود.

بمناسبت اربعین حسینی، از ۱۵۰ نفر از ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت های اکتوور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد مجموعه شرکتهای اکتوور برگزار شد، از همکاران ایثارگر، آزاده و جانباز شرکت های مختلف زیرمجموعه اکتوور تجلیل گردید.در این نشست صمیمانه، نهاله نراقی، طی سخنانی ضمن تقدیر از جانفشانیها و از خود گذشتگی هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس رقم خورده، حضور ایثارگران را در مجموعه شرکت های اکتوور، مایه افتخار و سرافرازی دانست و تاکید کرد: علاوه بر آموزه های دینی، اصول انسانی و مردانگی حکم می‌کند که همه ما قدردان ایثار و از خودگذشتگی کسانی باشیم که امنیت و رفاه را برای مردم کشورمان فراهم کردند.

 

در این مراسم که بمناسبت اربعین حسینی برگزار شد، از ۱۵۰ نفر از ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت های اکتوور، با اهداء لوح تقدیر و کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی، تقدیر و تجلیل بعمل آمدگفتنی است مرحوم مصطفی نراقی، بنیانگذار شرکت داروسازی اکتوور، یکی از فعالان تامین دارو در دوره جنگ تحمیلی بود که با تمام توان تلاش کرد تا سنگینی مشکلات و محدودیت های بین المللی دوره جنگ تحمیلی، کاهش پیدا کند و مردم دغدغه خاطر کمتری در خصوص تهیه داروهای مورد نیاز خود داشته باشند. او که یکی از خیرین کشور شناخته می شود.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو