برای بدنامی به وزارت بهداشت آمده‌ام

نویسنده:
تاریخ انتشار:
01 اردیبهشت 1398
10

سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور ۲): من برای بدنامی به وزارت بهداشت آمده‌ام. اینجا نیامده‌ام که مشهور شوم. به گزارش  روابط عمومی اکتوورکو، وی افزود: رئیس سابق سازمان غذا و دارو با وجود سالم بودن، دیگر توان برخورد با برخی موارد را نداشت. برای تغییرات در سازمان غذا و دارو و هیات امنای ارزی برخی به من توصیه‌هایی کردند، انگار با بچه و فردی نابلد طرف هستند. نمی‌گذارم داروی بی‌کیفیت تولید داخل شود. نه اجازه شکل گرفتن رانت در واردات دارو را می‌دهم نه رانت در تولید دارو. در کارخانه‌های تولیدکننده بی‌کیفیت را می‌بندم. هنوز از عملکرد سازمان غذا و دارو راضی نیستم. هنوز امضاهای طلایی در این سازمان وجود دارد و برخی رانت‌ها هنوز در این سازمان وجود دارد. باید سازمان غذا و دارو شفاف و درست شود. اگر در زمان من وضعیت سازمان غذا و دارو درست نشود، دیگر باید در آن را تخته کنیم. برای درست شدن سازمان غذا و دارو مهلت زمانی تعیین کردم، اگر حوصله‌ام سر برود، ضمن برکناری رئیس فعلی خودم می‌آیم سازمان و آنجا مستقر می‌شوم. بی‌اعتمادی عمومی به‌خاطر فساد گسترده را نباید تحمل کرد. تولیدکنندگان دارو دنبال لجن مال کردن همدیگر نباشند. این کار پایانی خوبی نخواهد داشت. تحقیر صنعت دارو توسط برخی داروسازان در پشت کانتر داروخانه‌های کشور آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت و نان خود داروخانه‌داران هم آجر خواهد شد. سه برداشت وزیر بهداشت از اظهارات مدیرکل شرکت مرک آلمان در خاورمیانه و شمال آفریقا: مرک چندان گوش به تحریم نمی‌دهد. توجه مرک به بیماران ایرانی نه فقط انجام بیزینس انتقال دانش فنی به ایران به‌خصوص در حوزه بایوتک منبع: فانا

سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور ۲): من برای بدنامی به وزارت بهداشت آمده‌ام. اینجا نیامده‌ام که مشهور شوم.

به گزارش  روابط عمومی اکتوورکو، وی افزود: رئیس سابق سازمان غذا و دارو با وجود سالم بودن، دیگر توان برخورد با برخی موارد را نداشت.

برای تغییرات در سازمان غذا و دارو و هیات امنای ارزی برخی به من توصیه‌هایی کردند، انگار با بچه و فردی نابلد طرف هستند.

نمی‌گذارم داروی بی‌کیفیت تولید داخل شود.

نه اجازه شکل گرفتن رانت در واردات دارو را می‌دهم نه رانت در تولید دارو.

در کارخانه‌های تولیدکننده بی‌کیفیت را می‌بندم.

هنوز از عملکرد سازمان غذا و دارو راضی نیستم. هنوز امضاهای طلایی در این سازمان وجود دارد و برخی رانت‌ها هنوز در این سازمان وجود دارد.

باید سازمان غذا و دارو شفاف و درست شود.

اگر در زمان من وضعیت سازمان غذا و دارو درست نشود، دیگر باید در آن را تخته کنیم.

برای درست شدن سازمان غذا و دارو مهلت زمانی تعیین کردم، اگر حوصله‌ام سر برود، ضمن برکناری رئیس فعلی خودم می‌آیم سازمان و آنجا مستقر می‌شوم.

بی‌اعتمادی عمومی به‌خاطر فساد گسترده را نباید تحمل کرد.

تولیدکنندگان دارو دنبال لجن مال کردن همدیگر نباشند. این کار پایانی خوبی نخواهد داشت.

تحقیر صنعت دارو توسط برخی داروسازان در پشت کانتر داروخانه‌های کشور آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت و نان خود داروخانه‌داران هم آجر خواهد شد.

سه برداشت وزیر بهداشت از اظهارات مدیرکل شرکت مرک آلمان در خاورمیانه و شمال آفریقا:

مرک چندان گوش به تحریم نمی‌دهد.

توجه مرک به بیماران ایرانی نه فقط انجام بیزینس

انتقال دانش فنی به ایران به‌خصوص در حوزه بایوتک

منبع: فانا

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو