اکتوور، اراده ایرانی فناوری جهانی

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
26 مهر 1401
اکتوور-پرفروشترین شرکت

خانواده بزرگ اکتوورکو به هدفی بزرگ و آن مقصد بعید دست یافت و یک سال زودتر از چشم انداز ۵ ساله، در سال ۱۴۰۰ اکتوورکو بزرگترین تامین کننده داروی ایران شد.

پایان سال ۱۳۹۶، پیمان بستیم که در کنار هم بکوشیم تا در ۵ سال آینده اولین شرکت دارویی ایران باشیم. مدیران اکتوورکو در آن زمان به جوانان اکتوورکو اطمینان دادند که “با هم” می توانیم به هر هدفی دست یابیم و دست همراهی و همدلی به سوی متخصصان جوانشان دراز کردند و از آنها خواستند تا با خودباوری و با تمرکز و تلاش به سوی قله صنعت داروی ایران حرکت کنند.

این هدف در ابتدا دور از دسترس و بسیار بزرگ می نمود که الحق و الانصاف این چنین بود! اما جوانان اکتوورکو هر ناشدنی را شدنی می سازند.

متخصصان اکتوورکو با همدلی و همفکری، با تلاش بی وقفه، و با انگیزه ای روزافزون، بدون توجه به تمام سنگ اندازی ها و نامهربانی ها و ناملایمتی ها، و در سایه الطاف الهی کاری کردند کارستان!

ما به آن هدف بزرگ و آن مقصد بعید دست یافتیم و یک سال زودتر از چشم انداز ۵ ساله، در سال  ۱۴۰۰  اکتوورکو بزرگترین تامین کننده داروی ایران شد.

در سال ۹۸ بیش از ۸ میلیون نفر در ایران مصرف کننده محصولات اکتوور بودند؛ در سال ۹۹ بیش از ۱۰ میلیون ایرانی به کیفیت داروهای اکتوورکو اعتماد کردند و در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ میلیون نفر محصولات دارویی ما را مصرف کردند.

ما معتقدیم که با همفکری و خوشفکری، با تلاش و کوشش و با دانش و صداقت می توانیم هر سال بیشتر از سال قبل محصولات باکیفیت و در دسترس دارویی را برای هموطنانمان فراهم کنیم و با تامین داروهای جدید، نیازهای درمانی بیماران را برطرف کنیم.

ما، یعنی خانواده بزرگ اکتوورکو، به قله داروی ایران رسیدیم؛ اما این پایان راه ما نیست!

اکنون پیمان جدیدمان را می بندیم؛ ما می خواهیم و می توانیم که محصولات دارویی باکیفیتی را با “اراده ایرانی و فناوری جهانی” به بازارهای منطقه ای و جهانی عرضه کنیم و چشم انداز بعدی ما، حضور مقتدر در بازارهای صادراتی و گسترش عرضه جهانی داروهای ایرانی خواهد بود.

با هم برای آینده ای سالم

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو