اظهارنظر مبهم درباره انحصارهای دارویی

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
01 اردیبهشت 1398
15

همایون هاشمی رئیس فراکسیون غذا و دارو در مراسم افتتاح کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور ۲) گفت: باید برخی انحصارهای موجود در حوزه دارو شکسته شود. خوب نیست که برخی در حوزه دارو کاملا مورد حمایت قرار داشته باشند و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید و مابقی فعالان این حوزه از این حمایت‌های ویژه برخوردار نیستند. به گزارش روابط عمومی اکتوورکو، وی افزود: حتی اگر همین فردا شرکتی موفق شد دارویی باکیفیت‌تر از اکتوور تولید کند، باید از آن حمایت کرد و اجازه توسعه فعالیت را به آن داد. هاشمی البته دقیقا عنوان نکرد که منظورش از “برخی” چه کسی یا کسانی هستند. منبع: فانا

همایون هاشمی رئیس فراکسیون غذا و دارو در مراسم افتتاح کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور ۲) گفت: باید برخی انحصارهای موجود در حوزه دارو شکسته شود. خوب نیست که برخی در حوزه دارو کاملا مورد حمایت قرار داشته باشند و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید و مابقی فعالان این حوزه از این حمایت‌های ویژه برخوردار نیستند.

به گزارش روابط عمومی اکتوورکو، وی افزود: حتی اگر همین فردا شرکتی موفق شد دارویی باکیفیت‌تر از اکتوور تولید کند، باید از آن حمایت کرد و اجازه توسعه فعالیت را به آن داد.

هاشمی البته دقیقا عنوان نکرد که منظورش از “برخی” چه کسی یا کسانی هستند.

منبع: فانا

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو