مرک، همکار مطمئن اکتوور در انتقال پیشرفته‌ترین فناوری‌های دارویی به ایران 

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
03 بهمن 1402
همکاری اکتوور با مرک

شرکت دارویی اکتوور به پشتوانه بیش از نیم قرن سال حضور موفق در بازار دارویی ایران موفق شده توجه کمپانی‌های برجسته خارجی از جمله مرک را به خود جلب کند.

مرک، همکار مطمئن اکتوور در انتقال پیشرفته ترین فناوری های دارویی به ایران 

 

کمپانی مرک آلمان Merck از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان دارو و مواد شیمیایی و بهداشتی در جهان و از شرکت‌های پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه در این حوزه‌ها است. این شرکت محصولات خود را به بیش از 60 کشور جهان صادر کرده و به عنوان یکی از پیشگامان نوآوری و فناوری در صنایع داروسازی شناخته می‌شود.

گروه‌های تولیدی مرک در  بخش‌های مختلف بیش از 20 هزار محصول تخصصی را درحیطه دارویی، مواد شیمیایی خاص و محصولات آزمایشگاهی تولید می‌کنند.

این شرکت از سال 1347 فعالیت خود را در  حوزه بازرگانی و فروش دارو در ایران آغاز کرده است.

شرکت دارویی اکتوور به پشتوانه بیش از نیم قرن سال حضور موفق در بازار دارویی ایران و بهره‌مندی از بالاترین استانداردها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا موفق شده توجه کمپانی‌های برجسته خارجی از جمله مرک را به خود جلب کند.

اکتوور که رسالت خود را  تولید محصولات دارویی با بالاترین کیفیت، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، نیروی انسانی متخصص و  انتخاب هوشمندانه محصولات جدید قرار داده، افتخار دارد با اخذ بالاترین استانداردها و تاییدیه‌های کیفی به عنوان همکار توانمند مرک در ایران و منطقه تولید داروهای این کمپانی بزرگ آلمانی را برعهده گرفته و زمینه دسترسی آسان و ارزان هموطنان به آخرین محصولات و نوآوری‌های دارویی مرک را فراهم کند.

مطالب مرتبط

برگزاری مسابقات فوتسال گروه دارویی اکتوورکو

برگزاری مسابقات فوتسال آقایان با شعار ” با هم برای سلامتی”

هفته ملی سلامت اکتوورکو

پیام سرکار خانم نهاله نراقی به مناسبت هفته سلامت

بیانیه نهاله نراقی درباره آینده روشن صنعت دارو در ایران

آینده روشن صنعت دارو در ایران

20240417122414_HAS_0293

هدف‌گذاری جهت قرار گرفتن در جمع 5 شرکت مکمل غذایی و دارویی

20240417105156_M_HA2825

گزارش تصویری دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی