بازدید دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت از گروه دارویی اکتوورکو

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
19 بهمن 1400
the Capital Corona Disease Management Operation1

دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و هیئت همراه از شرکت های اکتوور و اکترو خاور میانه بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و هیئت همراه از شرکت های اکتوور و اکترو خاور میانه بازدید کرد. 


دکتر زالی یاد و خاطره دکتر مصطفی نراقی بنیان‌گذار گروه دارویی اکتوور را گرامی داشت که با تلاش های خود در 60 سال گذشته این مجموعه فاخر را راه‌اندازی کرد و در حال حاضر گروه اکتوور با تامین دارو ی مورد نیاز کشور یکی از بهترین مجموعه های دارویی و بزرگترین شرکت تولید کننده دارو های سرطانی در خاور میانه است.


فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت گفت جوان گرایی یا نخبه گرایی در این مجموعه باعث شده امروز با تلاش دارو سازان و نخبگان علمی به اهداف مهم کشور دست یابیم.

اکتوور با ، تکنیک های نوین خلاقانه و مبتکرانه و نوآوری های علمی طراحی شده است و همکاری ۱۰ شرکت معتبر دارویی بین المللی با مجموعه اکتوور را سرفصل خوبی برای ادامه مسیر تکاملی و انتقال دانش فنی این مجموعه برشمرد و تاکید کرد که این همکاری با یک نگاه ملی و درون زا و با توجه به انتقال دانش فنی ادامه یابد.


 زالی با توجه به توان و ظرفیت بالای مجموعه دارویی اکتوور خواستار تداوم سرمایه گذاری علمی و اقتصادی این مجموعه در حوزه واکسن کرونا، تولید انبوه داخلی و داروهای لازم برای درمان بیماران کرونایی شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه اکتوور که با یک نگاه علمی و وطن دوستانه در لبه های دانش داروسازی جهانی حرکت می کند، بخش خصوصی را که چنین مبرز و افتخارآفرین و علمی و متقن عمل کرده است را مایه افتخار برشمرد.

مطالب مرتبط

20240417105156_M_HA2825

گزارش تصویری دوازدهمین نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی

photo1705238078 (4)

۲۰ محصول جدید دانش بنیان در نمایشگاه سلامت بنیان رونمایی می‌شود

M_HA2310

گزارش تصویری رونمایی از داروی تلمیک-اچ

M_HA1562-5

افتتاح دانشگاه علمی کاربردی و تخصصی مراقبت سالمندی کهریزک

M_HA2380-1

هشتمین نمایشگاه «ایران فارما»