گام بلند دیگر ایران در تولید داروهای ضد سرطان

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
05 آذر 1397
14

بزرگ ترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان خاورمیانه و همچنین بخش بیوتکنولوژی گروه دارویی، با حضور وزیر بهداشت در البرز به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، خط کامل تولید قرص ضد سرطان با استاندارد چهار-پنج از API تا بسته‌بندی به ظرفیت چهارصد میلیون عدد، خط کامل تولید کپسول های ضد سرطان با استاندارد OEL چهار -پنج از پلت تا بسته‌بندی به ظرفیت سیصد میلیون عدد، خط کامل تولید ویال استریل از API تا بسته‌بندی به ظرفیت پانزده میلیون ویال و خط کامل تولید ویال لیوفیلیزه از API تا بسته‌بندی به ظرفیت پنج میلیون ویال از جمله خطوط تولید شرکت دارویی اکترو زیر مجموعه شرکت دارویی اکتور در درشهرک صنعتی بهارستان کرج است.  گام بلند دیگر ایران در تولید داروهای ضد سرطان وزیربهداشت در آئین افتتاح این کارخانه گفت: باید مسئولان از سرمایه گذاران حمایت کنند.از نمایندگان مجلس می خواهیم به مشکلات صنعت دارو بیشتر ورود کنند. دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: باید همه اقشار جامعه به خصوص رسانه ها وتولید کنندگان ،امثال خانواده نراقی ها را که مسولیت این شرکت دارویی را به عهده دارند کمک کنند. ما در ایران بیش از ان که زحمت بکشیم, مطالبه می کنیم و این کار در توسعه کشور نقش مثبتی نخواهد داشت. وزیر بهداشت گفت: ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در حوزه بدهی های خود به وزارت بهداشت و صنایع دارویی بیشتر اهتمام داشته باشند. وی گفت: این که کشوری را به بهانه های مختلف تحریم می کنند یعنی در جهان زور جای منطق را گرفته است.کشورهای مدعی دموکراسی یک خبرنگار را تکه تکه می کنند ولی خیلی از مدعیان حقوق بشر با سکوت خود بین پول و انسانیت, پول را انتخاب می کنند. مدیرعامل گروه دارویی اکترو، نیز درآئین افتتاح بزرگ ترین کارخانه داروهای ضدسرطان گفت: درشرایطی که به دلیل تحریم ها ،دستیابی به داروهای بیماری های خاص سخت می شود اکترو خاورمیانه با انتقال فناوری ساخت وتولید داخل آن تلاش دارد زمینه دسترسی بیماران به داروهای با کیفیت را به قیمت مناسب فراهم کند. نراقی افزود: همزمان با راه اندازی کارخانه داروهای ضد سرطان اکترو، خطوط تولید بیوتکنولوژی کارخانه اکتوورکو نیز به بهره برداری می رسد که شامل خط تولید آنتی بادی های منو کلونال از سل لاین و بیوراکتور2000 لیتری، خط تولید مواد اولیه داروهای بیوتکنولوژی مجهز به بیوراکتورهای پرفیوژن، خط تولید محصول نهایی سرنگ از پیش پر شده با ظرفیت 20 میلیون ویال وخط تولید ویال لیوفلایزر با ظرفیت 5 میلیون ویال است. مجموعه…

بزرگ ترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان خاورمیانه و همچنین بخش بیوتکنولوژی گروه دارویی، با حضور وزیر بهداشت در البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، خط کامل تولید قرص ضد سرطان با استاندارد چهار-پنج از API تا بسته‌بندی به ظرفیت چهارصد میلیون عدد، خط کامل تولید کپسول های ضد سرطان با استاندارد OEL چهار -پنج از پلت تا بسته‌بندی به ظرفیت سیصد میلیون عدد، خط کامل تولید ویال استریل از API تا بسته‌بندی به ظرفیت پانزده میلیون ویال و خط کامل تولید ویال لیوفیلیزه از API تا بسته‌بندی به ظرفیت پنج میلیون ویال از جمله خطوط تولید شرکت دارویی اکترو زیر مجموعه شرکت دارویی اکتور در درشهرک صنعتی بهارستان کرج است.

 گام بلند دیگر ایران در تولید داروهای ضد سرطان

وزیربهداشت در آئین افتتاح این کارخانه گفت: باید مسئولان از سرمایه گذاران حمایت کنند.از نمایندگان مجلس می خواهیم به مشکلات صنعت دارو بیشتر ورود کنند.

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: باید همه اقشار جامعه به خصوص رسانه ها وتولید کنندگان ،امثال خانواده نراقی ها را که مسولیت این شرکت دارویی را به عهده دارند کمک کنند. ما در ایران بیش از ان که زحمت بکشیم, مطالبه می کنیم و این کار در توسعه کشور نقش مثبتی نخواهد داشت.

وزیر بهداشت گفت: ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در حوزه بدهی های خود به وزارت بهداشت و صنایع دارویی بیشتر اهتمام داشته باشند.

وی گفت: این که کشوری را به بهانه های مختلف تحریم می کنند یعنی در جهان زور جای منطق را گرفته است.کشورهای مدعی دموکراسی یک خبرنگار را تکه تکه می کنند ولی خیلی از مدعیان حقوق بشر با سکوت خود بین پول و انسانیت, پول را انتخاب می کنند.

مدیرعامل گروه دارویی اکترو، نیز درآئین افتتاح بزرگ ترین کارخانه داروهای ضدسرطان گفت: درشرایطی که به دلیل تحریم ها ،دستیابی به داروهای بیماری های خاص سخت می شود اکترو خاورمیانه با انتقال فناوری ساخت وتولید داخل آن تلاش دارد زمینه دسترسی بیماران به داروهای با کیفیت را به قیمت مناسب فراهم کند.

نراقی افزود: همزمان با راه اندازی کارخانه داروهای ضد سرطان اکترو، خطوط تولید بیوتکنولوژی کارخانه اکتوورکو نیز به بهره برداری می رسد که شامل خط تولید آنتی بادی های منو کلونال از سل لاین و بیوراکتور2000 لیتری، خط تولید مواد اولیه داروهای بیوتکنولوژی مجهز به بیوراکتورهای پرفیوژن، خط تولید محصول نهایی سرنگ از پیش پر شده با ظرفیت 20 میلیون ویال وخط تولید ویال لیوفلایزر با ظرفیت 5 میلیون ویال است.

مجموعه اکترو 7800 متر مربع زیربنا دارد که بخشی از 40 هزار متر مربع فضای تولیدی اکتوور محسوب می شود.

با راه اندازی کارخانه داروهای ضد سرطان برای دوهزار وهفتصد نفر اشتغال ایجاد می شود.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو