تولید بیش از ۶۰۰ هزار ویال رمدسیویر

نویسنده:
اکتوور
تاریخ انتشار:
15 دی 1399
41

مدیر کارخانه اکتوورکو گفت: در حال حاضر حدود 6 میلیون نفر در کشور بطور مستمر داروهای مختلف شرکت اکتوورکو را مصرف می‌کنند. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور دکتر رضا مستوفی در جریان بازدید دکترعلیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کارخانه اکتوورکوگفت:  گروه دارویی و غذایی اکتوورکو در حال حاضر ۳۰۰ محصول دارویی، ۵۰۰ محصول غذایی در ۴۳ هزار مترمربع فضای تولید دارو و ۷۰ هزار مترمربع فضای تولید محصولات غذایی دارو و ۴۲۰۰ نفر نیروی انسانی در این هلدینگ مشغول به کار هستند.  همچنین بخش دارویی اکتوورکو ۱۸ خط قرص و کپسول، ۳ خط ویال، ۲ خط تولید سرنگ از پیش پر شده، ۱ خط تولید آمپول، ۳ خط تولید محصولات لیوفیلیزه و ۴ خط تولید با بایو، راکتور دارد. ضمن اینکه بیش از ۱۰ گواهینامه GMP هم برای خطوط تولیدیمان داریم. مستوفی در خصوص پاندومی کرونا افزود:  طراحی و تامین گان‌های پزشکی و اهدای آن به مراکز درمانی و مناطق محروم، تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح و اهدای آن به مراکز درمانی و مناطق محروم، تامین داروهای اسلتامیویر، لوپیناویر/ریتوناویر و توزیع آن در سراسر کشور در فروردین امسال، اولین تولیدکننده داروی تزریقی رمدسیویر در دو شکل محلول و لیوفیلیزه و تولید بیش از ۶۰۰ هزار ویال، تولید داروی ایورمکتین و مطالعه و تحقیق در زمینه تولید واکسن کرونا و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات فاز صنعتی تولید این محصول از جمله اقدامات اکتوورکو در جریان پاندمی کرونا بوده است.

مدیر کارخانه اکتوورکو گفت: در حال حاضر حدود 6 میلیون نفر در کشور بطور مستمر داروهای مختلف شرکت اکتوورکو را مصرف می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور دکتر رضا مستوفی در جریان بازدید دکترعلیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کارخانه اکتوورکوگفت:  گروه دارویی و غذایی اکتوورکو در حال حاضر ۳۰۰ محصول دارویی، ۵۰۰ محصول غذایی در ۴۳ هزار مترمربع فضای تولید دارو و ۷۰ هزار مترمربع فضای تولید محصولات غذایی دارو و ۴۲۰۰ نفر نیروی انسانی در این هلدینگ مشغول به کار هستند.

 همچنین بخش دارویی اکتوورکو ۱۸ خط قرص و کپسول، ۳ خط ویال، ۲ خط تولید سرنگ از پیش پر شده، ۱ خط تولید آمپول، ۳ خط تولید محصولات لیوفیلیزه و ۴ خط تولید با بایو، راکتور دارد. ضمن اینکه بیش از ۱۰ گواهینامه GMP هم برای خطوط تولیدیمان داریم.

مستوفی در خصوص پاندومی کرونا افزود:  طراحی و تامین گان‌های پزشکی و اهدای آن به مراکز درمانی و مناطق محروم، تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح و اهدای آن به مراکز درمانی و مناطق محروم، تامین داروهای اسلتامیویر، لوپیناویر/ریتوناویر و توزیع آن در سراسر کشور در فروردین امسال، اولین تولیدکننده داروی تزریقی رمدسیویر در دو شکل محلول و لیوفیلیزه و تولید بیش از ۶۰۰ هزار ویال، تولید داروی ایورمکتین و مطالعه و تحقیق در زمینه تولید واکسن کرونا و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات فاز صنعتی تولید این محصول از جمله اقدامات اکتوورکو در جریان پاندمی کرونا بوده است.

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو