برای تولید دو داروی Remdesivir و Favipiravir شبانه‌روزی کار کردیم

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
01 مرداد 1399
23

مدیرعامل شرکت اکتوور گفت: امروز بهترین خبر ما این است که جوانان ما در گروه اکتوور ما پا به پای شرکت‌های معتبر داروسازی جهان به دانش فنی تولید دو داروی Remdesivir و Favipiravir دست یافته‌اند و با موفقیت این دو دارو را تولید کرده‌اند. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ نهاله نراقی مدیرعامل شرکت اکتوور در مراسم رونمایی از دو داروی Remdesivir و Favipiravir ساخت اکتوور گفت: در شرایطی که تحریم‌ها فشار زیادی به کشور وارد کرده است و در عین حال شیوع کرونا هم بر مشکلات افزوده است، امروز بهترین خبر ما این است که جوانان ما در گروه اکتوور ما پا به پای شرکت‌های معتبر داروسازی جهان به دانش فنی تولید دو داروی Remdesivir و Favipiravir دست یافته‌اند و با موفقیت این دو دارو را تولید کرده‌اند.     وی افزود: انشالله بعد از طی مراحل قانونی همچون سایر داروها بتوانیم این دارو را در اختیار کادر درمانی قرار دهیم،کیفیت در گروه اکتوور در اولویت اول قرار دارد.    مدیرعامل شرکت اکتوور ادامه داد: امیدواریم به زودی این دو دارو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار کادر درمانی قرار دهیم.   وی گفت: از تیم تولید اکتوور قدردانی می‌کنم چرا که از زمان تائید Remdesivir توسط FDA تاکنون شبانه‌روزی برای تولید این دارو تلاش کرده‌اند. منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا

مدیرعامل شرکت اکتوور گفت: امروز بهترین خبر ما این است که جوانان ما در گروه اکتوور ما پا به پای شرکت‌های معتبر داروسازی جهان به دانش فنی تولید دو داروی Remdesivir و Favipiravir دست یافته‌اند و با موفقیت این دو دارو را تولید کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور؛ نهاله نراقی مدیرعامل شرکت اکتوور در مراسم رونمایی از دو داروی Remdesivir و Favipiravir ساخت اکتوور گفت: در شرایطی که تحریم‌ها فشار زیادی به کشور وارد کرده است و در عین حال شیوع کرونا هم بر مشکلات افزوده است، امروز بهترین خبر ما این است که جوانان ما در گروه اکتوور ما پا به پای شرکت‌های معتبر داروسازی جهان به دانش فنی تولید دو داروی Remdesivir و Favipiravir دست یافته‌اند و با موفقیت این دو دارو را تولید کرده‌اند.

 

 

وی افزود: انشالله بعد از طی مراحل قانونی همچون سایر داروها بتوانیم این دارو را در اختیار کادر درمانی قرار دهیم،کیفیت در گروه اکتوور در اولویت اول قرار دارد.

 

 مدیرعامل شرکت اکتوور ادامه داد: امیدواریم به زودی این دو دارو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار کادر درمانی قرار دهیم.

 

وی گفت: از تیم تولید اکتوور قدردانی می‌کنم چرا که از زمان تائید Remdesivir توسط FDA تاکنون شبانه‌روزی برای تولید این دارو تلاش کرده‌اند.

منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا

مطالب مرتبط

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

Testicular cancer

مصاحبه با آقای دکتر محمد پوری درباره سرطان بیضه

کنگره متخصصین زنان و زایمان

بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان برگزار شد

لانچ داروی دیابت اکتوورکو

داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور توسط محققان ایرانی تولید شد!

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو

لانچ داروی ترایتیس اکتوورکو